پودر کافئین
بهترین قیمت کافئین پودری قیمت اصلی ریال ۱۸/۰۰۰/۰۰۰ بود.قیمت فعلی ریال ۱۷/۰۰۰/۰۰۰ است.
بازگشت به محصولات
0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

اسانس موز

هر رایحه ای که استشمام می‌کنیم به دلیل وجود ترکیبات قابل تبخیری است که در یک ماده وجود دارد که وارد سیستم بویایی بدن می‌شود. اسانس موز شامل ترکیب غالبی به نام ایزوآمیل استات است که طعم و رایحه موز را در برمی‌گیرد.

اسانس موز جزء پرطرفدارترین اسانس‌ها به شمار می‌رود و در ترکیب بسیاری از محصولات آرایشی-بهداشتی، صابون، شامپو و محصولات مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسانس خوراکی موز نیز کاربرد های فراوانی در صنایع غذایی و تهیه انواع خوراکی مانند نوشیدنی ها، بستنی، بیسکویت، آدامس و … دارد. شما می‌توانید اسانس موز مناسب جهت تولید محصول مورد نظرتان را از شرکت‌ارج شیمی گستران تهیه کنید.

قیمت:

قیمت اصلی ریال ۱۱/۰۰۰/۰۰۰ بود.قیمت فعلی ریال ۱۰/۶۰۰/۰۰۰ است.

استعلام موجودی و قیمت

توضیحات محصول

خرید و فروش اسانس موز

 

برای خرید از شرکت ارج شیمی گستران ازکارشناسان فروش ما قیمت را استعلام و بعد ثبت سفارش کنید. ارج شیمی گستران فروشنده اسانس خوراکی مایع از جمله فروش آنلاین اسانس موز به صورت سفارش اینترنتی و یا حضوری در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

روش تولید اسانس موز

نولید اسانس موز خوراکی یک فرآیند پیچیده است که از میوه‌های موز تا محصول نهایی انجام می‌شود. در زیر توضیح مختصری از مراحل تولید اسانس موز خوراکی آمده است:

  1. انتخاب مواد اولیه:
    • موز‌های بهترین کیفیت برای تولید اسانس انتخاب می‌شوند. معمولاً موز‌هایی با رنگ زرد تیره و پوست صاف مناسب هستند.
  2. خرد کردن موز:
    • موز‌ها خرد می‌شوند تا به قطعات کوچک‌تر تقسیم شوند.
  3. استخراج اسانس:
    • مواد خرد شده به روش‌های مختلفی مثل استخراج با استفاده از حلال‌ها (مثل الکل) یا استخراج با استفاده از بخار آب، اسانس موز تولید می‌شود.
    • در روش استخراج با حلال، مواد خرد شده در حلال قرار می‌گیرند و سپس حلال تبخیر می‌شود تا اسانس موز به دست آید.
    • در روش استخراج با بخار آب، مواد خرد شده با بخار آب ترکیب می‌شوند و اسانس موز از بخار آب جدا می‌شود.
  4. تصفیه اسانس:
    • اسانس تصفیه می‌شود تا از آلودگی‌ها و مواد غیرمطلوب جدا شود.
  5. ترکیب با مواد دیگر:
    • اسانس موز با مواد دیگر مثل قند، آب، اسیدهای طبیعی و مواد نگهدارنده ترکیب می‌شود تا به محصول نهایی برسد.
  6. تست کیفیت:
    • محصول نهایی تست می‌شود تا از کیفیت و رایحه مطلوب اطمینان حاصل شود.
  7. بسته‌بندی و عرضه به بازار:
    • اسانس موز در بطری‌ها یا محصولات غذایی مختلف بسته‌بندی می‌شود و به بازار عرضه می‌شود.

به عنوان یک نکته، تولید اسانس موز خوراکی نیاز به تجهیزات و دانش تخصصی دارد و معمولاً توسط شرکت‌های مختص تولید مواد غذایی انجام می‌شود.

خواص اسانس موز

مواد مغذی موجود در موز برای جلوگیری و درمان چین و چروک پوست و جوان سازی پوست مفید می باشد. به همین علت اسانس موز در صنعت آرایشی و محصولات بهداشتی اهمیت دارد.

مصرف موز برای درمان سوزش سردل و ریفلاکس معده مفید است. موز حاوی فیبر غذایی بالایی است که به بهبود هضم غذا و جلوگیری از سرطان روده بزرگ کمک می کند. همچنین حاوی مقادیر بالای پتاسیم و منیزیم است که برای کاهش فشار خون بالا و سلامت قلب ضروری است.

مطالعه ای در بنیاد تحقیق و درمان Smell & Taste نشان داده که افرادی که دارای اضافه وزن بودند هنگام گرسنگی رایحه موز یا سیب سبز را استشمام می کنند در مقایسه با افرادی که این کار را انجام نمی دهند، وزن بیشتری از دست می دهند. این امر به این دلیل است که بوی این میوه ها می تواند اشتها را مهار کند.

اسانس موز

خرید و فروش اسانس موز در ارج شیمی گستران

اطلاعات اسانس موز

ساخت کشور: فرانسه و آلمان

حداقل سفارش: 1کیلوگرم

حداکثرسفارش: 25کیلوگرم

توزیع کننده: شرکت ارج شیمی گستران

نوع اسانس: مایع

 

خرید اسانس مایع موز

با خرید اسانس خوراکی مایع پرتقال از فروشگاه اینترنتی ارج شیمی گستران می توانید از آن در موارد مختلف استفاده کنید. خرید اسانس خوراکی مایع نه تنها به مواد غذایی طعم می دهد بلکه آن را خوشبو تر می کند. با خرید اسانس مایع خوراکی موز  از شرکت ارج شیمی گستران محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

ویژگی‌ اصلی موز

موز بزرگ‌ترین گیاه گلدار علفی است.همه بخش‌های موز که روی زمین هستند از ساقه پیاز مانندی که «کورم» نامیده می‌شود به‌وجود می‌آیند.ساقهٔ این گیاه معمولاً بلند و نسبتاً محکم است. درازای شاخه‌های موز می‌توانند بین دو تا هشت متر و برگ‌های آن نیز به حدود سه و نیم متر برسد. میوهٔ موز به‌صورت خوشه در انتهای ساقه، تشکیل می‌شود.

شرکت ارج شیمی گستران

شرکت ارج شیمی گستران، در سال 1392 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع اسانس های خوراکی، با بالاترین کیفیت و رعایت استانداردها آغاز نموده است.ارج شیمی گستران به جرات پرسابقه ترین درفروش اسانس ومحصولات انحصاری خود می باشد. قیمت تولیدات ما بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد. در میان تمام برند های اسانس، ما خرید اسانس موز و سایر اسانس های برند ارج شیمی گستران رابه شما پیشنهاد می کنیم.

پرفروش ترین اسانس خوراکی

1 اسانس آلوئه ورا، 2 اسانس سیب ، 3 اسانس گل محمدی، 4 اسانس کشمش، 5 اسانس نعناع، 6 اسانس هل، 7 اسانس دوسیب، 8 اسانس پرتقال، 9 اسانس لیمو، 10 اسانس مویز، 11 اسانس چای سبز، 12 اسانس توت فرنگی، 13 اسانس نعناع فلفلی، 14 اسانس لیموترش، 15 اسانس شکلات، 16 اسانس کارامل ، 17 اسانس نارگیل، 18 اسانس رز ، 19 اسانس زعفران، 20 اسانس زیتون

ارسال اسانس

با ارج شیمی گستران نهایت اطمینان از خرید محصول باکیفیت را تجربه کنید.

قابلیت ارسال به سراسر کشوربابسته بندی.

قابلیت ارسال به تهران وشهرستان.

تماس باما

جهت استعلام  اسانس موز با ما تماس بگیرید.

02166459364

02166459769

09122905469

مشخصات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسانس موز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *