مقالات

فروش اسانس کشمش باکیفیت عالی

اسانس کشمش
90 / 100

اسانس کشمش چیست؟

فروش اسانس کشمش  یکی از طمع دهنده های بسیار پرمصرف در صنایع غذایی که دارای رایحیه بسیار عالی با قابلیت حل شدن در آب والکل میباشد.

مویز دارای فواید بسیار می باشد. این اسانس حاوی مواد معدنی ای چون آهن، پتاسیم،منیزیم و مس هستند. هم چنین منبع خوبی از ویتامین های A و B می باشند.

این اسانس که از نوعی میوه خشک گرفته میشود که دارای مقادیر کمی از چربی و سدیم بوده و کالری (انرژی) زیادی دارد. از این رو از آن درمواد اولیه غذایی و صنعت داروسازی استفاده زیادی می شود.

اسانس ها طمع های متنوعی دارند برخی از اسانس ها در روغن هاوبیشتر اسانس ها در آب والکل حل میشوند وبیشترین فروش وبا کیفیت ترین را اسانس مویز دارد.

کشمش میوهٔ رسیده و خشک‌شدۀ انگور است که با توجه به نوع انگور، روش و شرایط خشک کردن و مواد افزودنی مجاز موجود در آن به نام‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد و مانند دیگر خشکبارها در تمام سال یافت می‌شود. انگوری که اولین‌ بار کشمش از آن درست شده، حدود ۲۰۰۰ سال قبل از میلاد در مصر و ایران کشت می‌شده‌است. در ابتدای پیدایش کشمش، در روم و یونان از کشمش به عنوان جایزه برای برندگان مسابقات ورزشی و همچنین برای تزیین محل‌های عبادت استفاده می‌کردند. کشاورزان در سراسر ایران از گونه‌های مختلف انگور و به روش‌های گوناگون، انواع زیادی کشمش تولید می‌کنند که در آشپزی و آجیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای تهیه مویز بیشتر از نوع رزقی استفاده می‌شود. برای این منظور انگور را پس از برداشت در محلی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی پهن کرده و پس از خشک شدن آن را جمع‌آوری کرده و در سبدهای بزرگ نگهداری می‌نمایند.

اسانس کشمش

ارج شیمی اسانس کشمش

چگونه می‌توانم اسانس کشمش خود را تولید کنم؟

برای تولید اسانس ، می‌توانید از روش تقطیر استفاده کنید. در این روش:

  1. مواد اولیه: میوه‌های خشک شده مویز را در دستگاه عرق‌گیری قرار دهید.
  2. تقطیر با بخار: با ایجاد حرارت، بخار تولید می‌شود که از میوه‌ها بیرون کشیده می‌شود.
  3. تبدیل به مایع: بعد از سرد شدن، بخار به مایع تبدیل می‌شود که همان اسانس کشمش است.
  4. بسته‌بندی: نوبت به بسته‌بندی محصول می‌رسد.

تفاوت اسانس کشمش حلال در روغن و حلال درآب

استخراج توسط میوه ها وگیاهان از جدیدترین روش برای تولید اسانس می باشد. در این روش از طریق ایجاد خلا و بدون نیاز به ایجاد حرارت عمل استخراج انجام می شود. بازده تولید محصول، روغن یا اسانس در این روش بیشتر می باشد.

اسانس های روغنی با تقضای بیشتری برای رایحه درمانی وطبی اسفاده میشود وترکیبات شیمیایی وطبیعی از گیاهان دارویی ومیوه ای استفاده میشود اسانس روغنی را درمحلول های پایه آب استفاده نمیشود و آب گریزمیباشد.

اسانس حلال در آب با فرومول شیمیایی ساخته میشودکه از ویسکوزیته کمتری نسبت با حلال در روغن میباشدوکشش سطحی کمتری برخوردار است.

اسانس کشمش از تقطیر میوه انگور گرفته میشود وبه صورت بیرنگ وشفاف بدست می اید ودارای طعم شیرینی است.

اسانس کشمش

فروش اسانس کشمش

مزایای استفاده از اسانس کشمش

مزایای این اسانس بسیار است این اسانس برای بیشتر داروسازی ها برای آرمش بیمار وکاهش دردوبرای چاشنی وطمع بسیار خوبی که داره در تمام کارخانجات وکارگاه ها بیشترین مصرف رو داره برای رایحه وطعم لذت بخشی را دارد.

این اسانس دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و باعث جلوگیری از بسیاری از بیماری ها می شود.اسانس کشمش منبع بسیار خوبی از ویتامین D بوده است و در سلامت استخوان و پیشگیری از پوکی استخوان نقش دارد.این اسانس در کاهش استرس موثر است و نقش موثری در عملکرد مناسب رگ های خونی دارد.

کاربرد اسانس کشمش

این اسانس  کاربرهای فراوانی دارد:

باتوجه به مصرف زیاد اسانس وسرشارازخواصی که دارد به مهم ترین محصول درفرآورده های غذایی است. کارخانجات تولید کننده بیسکویت و کیک هم چنین قنادی ها در تولید محصولاتشان از این اسانس استفاده زیادی دارند  و پرکاربرد در مواد اولیه به حساب می آیدو یکی پرکاربردترین ارکان اصلی درفرآوری محصولات بخاطرطعم وعطرکه بیشترین مصرف را داردوچاشنی تمامی محصولات وبه صرفه بودن در تولید میباشد.

کاربرد اصلی اسانس کشمش برای حلالیت در الکل استفاده میشود که طعم ومزه خود کشمش را میدهد.

این اسانس در تولید کیک وکلوچه بسیار کاریردی است چون از نظر اقتصادی برای قنادی ها از اسانس کشمش استفاده میکنند.

طرز تهیه اسانس کشمش

اسانس مویز از میوه انگور گرفته میشود ابتدا انگور را خشک میکنندو بعد از خشک شدن کامل تبدیل به کشمش میشود سپس با دستگاه هایپیشرته داخل مخزن میکنند وبخارات از درون ستون تقطیر که خنک است عبور می کنند.ومواذ تبخیر شده  بعد از عبور از ستون تقطیر دوباره به مایع تبدیل شده و در مخزن جمع میشوند. اسانس کشمش جمع شده در ظرف دوفازی است که به دوقسمت تقسیم میشوندقسمت اول  اسانس روغنی است ودومین قسمت  آبی مخلوطی از عصاره کشمش است که همان عرق کشمش که مورد استفاده است.

کشمش.jpg1

مقدار مصرف اسانس کشمش

مصرف اسانس در موارد مختلف فرق دارد مثلا اگر آب والکل هر یک کیلو اسانس را در500الی600لیتر محلول میتوان استفاده کرد بستگی به ان عطر ومزه دارد.

در مصارفی مثل کیک وشیرینی حدود یک کیلو اسانس در700الی800 کیلو مواد خام استفاده میشود لازم بذکر است بستگی به محصول شمادارد.

نام های مختلف اسانس کشمش

.اسانس مویز
.اسانس انگور
اسانس کشمش درفروشگاه اینترنتی ارج شیمی گستران

اسانس باکیفیت کشمش بارایحه ای بینطیر درارج شیمی گستران

قیمت اسانس کشمش

شرکت ارج شیمی گستران با بهترین برند وبا کیفیت اسانس را خدمت مشتریان عزیز ارائه میدهد.اسانس ها همه دارای برگه بهداشت وغذا دارو میباشندواز لحاظ قیمت وکیفیت تضمین میدهیم.

الان شاید بپرسید محدوده قیمت اسانس کشمش چقدر است؟

بایدبهتون بگم قیمت اسانس متغییر است ولی این امکان بهتون میدم که قیمت شرکت ما از همه پایین تر است.

برای قیمت اسانس میتوان به چند مورد دقت کرد الان متاسفانه برای فروش اسانس  برای پایین اوردن کیفیت اسانس از موادی استفاده میکنندکه قیمت اسانس را پایین بفروشند که مشتری نسبت به خرید ضرر میکند.

کیفیت تورجینال برابر با قیمت مناسب.

اسانس کشمش را ازکجا بخرم؟

اسانس کشمش را میتوانید ضوری تشریف بیاوریدو اگر امکانش نبود مشتریان استان تهران باپیک موتوری ارسال میشود ومشتریان شهرستان از طریق پست یا تیپاکس وباربری ها ارسال میشود.

هزینه ارسال هم با مشتری گرامی میباشد با کمترین قیمت

مشتریان چگونه برای خرید اسانس کشمش با کیفیت بالا اطمینان کنند؟

شرکت ارج شیمی گستران به شما اطمینان میدهد که اسانس کشمش اورجینال تقدیم کند واگر مشتری عزیز به هر دلیلی اسانس رانخواست عودت دهد.

فروش اسانس کشمش

شرکت ارج شیمی وارد کننده مستقیم اسانس  با طعم و بوی فراوان آمادگی دارد تا به مشتریان خود ارائه دهد. مشتریان محترم میتوانند باخیال راحت بهترین وباکیفیت ترین اسانس را از ما بخواهند.

فروش اسانس کشمش آلمانی باکیفیت عالی یکی از بهترین طمع دهنده ای مورد نیاز در صنایع غذایی و آرایشی وبهداشتی کشور میباشد.

جدول ارزش غدایی کشمش

ارزش غذایی به ازای هر ۱۰۰ گرم (۳٫۵ اونس)

انرژی۱٬۲۵۲ کیلوژول (۲۹۹ کیلوکالری)
79.18 g
قند59.19 g
فیبر خوراکی3.7 g
0.46 g
3.07 g
ویتامین‌ها
درصد ارزش روزانه
ویتامین (B۱)
۹٪

۰٫۱۰۶ میلی‌گرم

(B۲)
۱۰٪

۰٫۱۲۵ میلی‌گرم

نیاسین (B۳)
۵٪

۰٫۷۶۶ میلی‌گرم

پانتوتنیک اسید (B۵)
۲٪

۰٫۰۹۵ میلی‌گرم

ویتامین ب۶
۱۳٪

۰٫۱۷۴ میلی‌گرم

فولیک (B۹)
۱٪

۵ میکروگرم

کولین
۲٪

۱۱٫۱ میلی‌گرم

ویتامین ث
۳٪

۲٫۳ میلی‌گرم

ویتامین ئی
۱٪

۰٫۱۲ میلی‌گرم

ویتامین کا
۳٪

۳٫۵ میکروگرم

مواد معدنیمقدار

درصد ارزش روزانه
کلسیم
۵٪

۵۰ میلی‌گرم

آهن
۱۴٪

۱٫۸۸ میلی‌گرم

منیزیم
۹٪

۳۲ میلی‌گرم

منگنز
۱۴٪

۰٫۲۹۹ میلی‌گرم

فسفر
۱۴٪

۱۰۱ میلی‌گرم

پتاسیم
۱۶٪

۷۴۹ میلی‌گرم

سدیم
۱٪

۱۱ میلی‌گرم

روی
۲٪

۰٫۲۲ میلی‌گرم

دیگر اجزاءمقدار
فلورید۲۳۳٫۹ µg

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *